Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
2 posters
Page 1 of 1
Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Για να ξεκινήσει το μάρκετινγκ να σκέφτεται οργανωμένα, θα παρακαλούσα την ομάδα να ξεκινήσει με δύο πράγματα:
- υπάρχουν 2-3 επικρατέστερα ξενοδοχεία. Να δείτε τι έχουν κάνει τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία στο παρελθόν: αντίστοιχες εκδηλώσεις με τη δική μας και
- να εξετάσετε εάν υπήρχαν χορηγοί εξωτερικοί σε αυτές τις περιπτώσεις και ποιοί
Σε αυτήν την πρώτη φάση, καλό θα είναι να γνωρίζουμε και μπορεί αυτό να επηρεάσει και την απόφασή μας για το ξενοδοχείο.
Αν μπορείτε, έως αύριο ή μεθαύριο (δεν είναι και τόσο δύσκολο) να έχετε πορίσματα της έρευνάς σας.
Πιθανότερο δεύτερο βήμα:
- συζήτηση με τον υπεύθυνο για τη διοργάνωση από πλευράς ξενοδοχείου, αφού βοηθήσετε στο να καταλήξουμε προηγουμένως.
- υπάρχουν 2-3 επικρατέστερα ξενοδοχεία. Να δείτε τι έχουν κάνει τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία στο παρελθόν: αντίστοιχες εκδηλώσεις με τη δική μας και
- να εξετάσετε εάν υπήρχαν χορηγοί εξωτερικοί σε αυτές τις περιπτώσεις και ποιοί
Σε αυτήν την πρώτη φάση, καλό θα είναι να γνωρίζουμε και μπορεί αυτό να επηρεάσει και την απόφασή μας για το ξενοδοχείο.
Αν μπορείτε, έως αύριο ή μεθαύριο (δεν είναι και τόσο δύσκολο) να έχετε πορίσματα της έρευνάς σας.
Πιθανότερο δεύτερο βήμα:
- συζήτηση με τον υπεύθυνο για τη διοργάνωση από πλευράς ξενοδοχείου, αφού βοηθήσετε στο να καταλήξουμε προηγουμένως.
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Καλησπέρα κυρία Ιορδανίδου, "Μάρκετινγκ" και λοιπές ομάδες..
Απ' όσο πληροφορήθηκα το ξενοδοχείο μας έκλεισε (πρώτο βήμα) και έχουμε καταλήξει σε κάποια συμφωνία για τις παροχές που θα μας καλύψει. Είναι εύκολο να κάνουμε ένα συγκεντρωτικό post με αυτές τις παροχές αναλυτικά ώστε να μπορούμε μετά να δούμε τι χρειαζόμαστε επιπλέον και που θα απευθυνθούμε (δεύτερο βήμα); Έχουμε συζητήσει κάποιες ιδέες αλλά καλό είναι νομίζω να συγκεντρώσουμε/καταγράψουμε ό,τι πληροφορία έχουμε εδώ για να μπορέσουμε έπειτα κι εμείς να ενημερωθούμε/οργανωθούμε και να δράσουμε άμεσα (μέσα στον Ιούλιο).
Απ' όσο πληροφορήθηκα το ξενοδοχείο μας έκλεισε (πρώτο βήμα) και έχουμε καταλήξει σε κάποια συμφωνία για τις παροχές που θα μας καλύψει. Είναι εύκολο να κάνουμε ένα συγκεντρωτικό post με αυτές τις παροχές αναλυτικά ώστε να μπορούμε μετά να δούμε τι χρειαζόμαστε επιπλέον και που θα απευθυνθούμε (δεύτερο βήμα); Έχουμε συζητήσει κάποιες ιδέες αλλά καλό είναι νομίζω να συγκεντρώσουμε/καταγράψουμε ό,τι πληροφορία έχουμε εδώ για να μπορέσουμε έπειτα κι εμείς να ενημερωθούμε/οργανωθούμε και να δράσουμε άμεσα (μέσα στον Ιούλιο).
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Εξαιρετική ιδέα, υπάρχει η επιστολή της Μαργαρίτας Ελένη στους φοιτητές που τα συκγντρώνει όλα. Οπότε, προτείνω να αναρτηθεί η επιστολή για να έχετε όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε.
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Η επιστολή έχει ήδη αναρτηθεί στο τρελλο και στο dropbox στον φάκελο retreat2014 με την ονομασία #Retreat2014_ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Σ' ευχαριστούμε Μαργαρίτα!
Το έλαβα και στο email μου εχθές, το βρήκα και στο dropbox.
Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!
Το έλαβα και στο email μου εχθές, το βρήκα και στο dropbox.
Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Καλησπέρα. Μπορεί το αντικείμενο προβολής να είναι εντελώς διαφορετικό από το δικό μας αλλά μπορεί να μας δώσει ιδέες στο marketing. Αναφέρεται στην προβολή της Chevrolet μέσα από τις φανέλες της νέας σεζόν της Manchester United.
United have this week launched a new kit sponsorship deal with Chevrolet using viral video, social media teasers and the latest marketing techniques.
Δείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο για τις τεχνικές που χρησιμοποιούν...
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-reveal-201415-kit-7382581?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Football-Sport-ManchesterEveningNews-RssFeed+(Football+-+Sport+-+Manchester+Evening+News+-+RSS+Feed)
United have this week launched a new kit sponsorship deal with Chevrolet using viral video, social media teasers and the latest marketing techniques.
Δείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο για τις τεχνικές που χρησιμοποιούν...
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-reveal-201415-kit-7382581?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Football-Sport-ManchesterEveningNews-RssFeed+(Football+-+Sport+-+Manchester+Evening+News+-+RSS+Feed)
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Ευχαριστούμε Δημήτρη για τις ιδέες!
Το Μάρκετινγκ περνάει σε άλλη φάση.. όπως και θα έπρεπε..
Το Μάρκετινγκ περνάει σε άλλη φάση.. όπως και θα έπρεπε..
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Σε συνέχεια της συζήτησής μας σχετικά με την "ελάφρυνση" του κόστους για το #Retreat2014 και έχοντας υπόψη μας τις δυσκολίες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε στην προσπάθειά μας να αναζητήσουμε χορηγούς, ως ομάδα μάρκετινγκ προτείνουμε για αρχή τα παρακάτω, αφού συνοψίσουμε πρώτα αυτά που μας προσφέρει τελικά το ξενοδοχείο έπειτα από τις διαπραγματεύσεις των υπευθύνων μας (απόσπασμα δελτίου τύπου).
Στις τιμές περιλαμβάνονται:
- Πλούσιο πρόγευμα για τα πρωινά του Σαββάτου και της Κυριακής
- Δωρεάν Wi-Fi
-Χρήση των αιθουσών για το #Retreat2014
-Χρήση τεχνικού εξοπλισμού για τις ανάγκες του #Retreat2014
Δεν περιλαμβάνονται:
- Εγγραφή στο #Retreat2014 €2
- Πλούσιο Θεσσαλονικιώτικο δείπνο το βράδυ της Παρασκευής: €10 (τα ποτά δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή)
- Πλούσιο γεύμα το μεσημέρι του Σαββάτου: €5
- Όλα τα cocktails-ποτά στο μπαρ, €5 και οι μπύρα €3,5
- Όλοι οι καφέδες, στη δελεαστική τιμή του €1,5, φραπέ, cappuccino, freddo και διπλός espresso στα €2. Στις αίθουσες εργασίας, μπορείτε να φέρετε καφέ από τον μπουφέ, αν δεν θέλετε να χρεωθείτε έξτρα.
- Δείπνο το βράδυ του Σαββάτου, στην Αίγλη, πάνω στο κύμα, στην Περαία. Μας μεταφέρει δωρεάν λεωφορειάκι του εστιατορίου.
Προτάσεις
1. Χορηγός: Δήμος Θεσσαλονίκης/ΕΟΤ
Χορηγία: Χάρτες της πόλης
Οφέλη χορηγού:
• Αναφορά στο κεφάλαιο «Χορηγοί» του Προγράμματος του #Retreat2014
2. Χορηγός: ΙΑΝΟS
Χορηγία: Γραφική Ύλη (τσάντα #Retreat2014/ μπλοκ/ στυλό)
Οφέλη χορηγού:
• Εκτύπωση του λογοτύπου της εταιρείας στα συγκεκριμένα είδη
• Ένθεση πρόσθετου διαφημιστικού υλικού της χορηγού εταιρείας στην τσάντα #Retreat2014
• Αναφορά στο κεφάλαιο «Χορηγοί» του Προγράμματος του #Retreat2014
3. Χορηγός: Τουριστικό Γραφείο
Χορηγία: Πούλμαν για διευκόλυνση μετακινήσεων από/προς ξενοδοχείο
Οφέλη χορηγού:
• Ένθεση διαφημιστικού υλικού του τουριστικού γραφείου στην τσάντα #Retreat2014
• Αναφορά στο κεφάλαιο «Χορηγοί» του Προγράμματος του #Retreat2014
Ευπρόσδεκτη για συζήτηση και οποιαδήποτε άλλη ιδέα/πρόταση.
Στις τιμές περιλαμβάνονται:
- Πλούσιο πρόγευμα για τα πρωινά του Σαββάτου και της Κυριακής
- Δωρεάν Wi-Fi
-Χρήση των αιθουσών για το #Retreat2014
-Χρήση τεχνικού εξοπλισμού για τις ανάγκες του #Retreat2014
Δεν περιλαμβάνονται:
- Εγγραφή στο #Retreat2014 €2
- Πλούσιο Θεσσαλονικιώτικο δείπνο το βράδυ της Παρασκευής: €10 (τα ποτά δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή)
- Πλούσιο γεύμα το μεσημέρι του Σαββάτου: €5
- Όλα τα cocktails-ποτά στο μπαρ, €5 και οι μπύρα €3,5
- Όλοι οι καφέδες, στη δελεαστική τιμή του €1,5, φραπέ, cappuccino, freddo και διπλός espresso στα €2. Στις αίθουσες εργασίας, μπορείτε να φέρετε καφέ από τον μπουφέ, αν δεν θέλετε να χρεωθείτε έξτρα.
- Δείπνο το βράδυ του Σαββάτου, στην Αίγλη, πάνω στο κύμα, στην Περαία. Μας μεταφέρει δωρεάν λεωφορειάκι του εστιατορίου.
Προτάσεις
1. Χορηγός: Δήμος Θεσσαλονίκης/ΕΟΤ
Χορηγία: Χάρτες της πόλης
Οφέλη χορηγού:
• Αναφορά στο κεφάλαιο «Χορηγοί» του Προγράμματος του #Retreat2014
2. Χορηγός: ΙΑΝΟS
Χορηγία: Γραφική Ύλη (τσάντα #Retreat2014/ μπλοκ/ στυλό)
Οφέλη χορηγού:
• Εκτύπωση του λογοτύπου της εταιρείας στα συγκεκριμένα είδη
• Ένθεση πρόσθετου διαφημιστικού υλικού της χορηγού εταιρείας στην τσάντα #Retreat2014
• Αναφορά στο κεφάλαιο «Χορηγοί» του Προγράμματος του #Retreat2014
3. Χορηγός: Τουριστικό Γραφείο
Χορηγία: Πούλμαν για διευκόλυνση μετακινήσεων από/προς ξενοδοχείο
Οφέλη χορηγού:
• Ένθεση διαφημιστικού υλικού του τουριστικού γραφείου στην τσάντα #Retreat2014
• Αναφορά στο κεφάλαιο «Χορηγοί» του Προγράμματος του #Retreat2014
Ευπρόσδεκτη για συζήτηση και οποιαδήποτε άλλη ιδέα/πρόταση.
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Εδώ βρίσκεται η λίστα με τα στοιχεία επικοινωνίας των Μέσων Ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης που θα μπορούσαμε να αποστείλουμε την επιστολή για χορηγούς επικοινωνίας του #Retreat2014.
https://www.dropbox.com/home/Projects/Retreat%202014
https://www.dropbox.com/home/Projects/Retreat%202014
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Ελένη, καλησπέρα. Κατ' αρχήν, συγχαρητήρια για τη σύνθεση της λίστας. Good job!
1. Λείπει η Καρφίτσα και η Δημοκρατία.
2. Σχετικά με τις διευθύνσεις που έχεις στα Μέσα Ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης, να ξέρεις ότι το info γενικά δημιουργεί διάφορες ανασφάλειες. Ποτέ δεν ξέρεις αν πραγματικά θα φτάσει στα χέρια κάποιου αρμόδιου. Καλό θα είναι πάντα να έχουμε ένα όνομα αναφοράς στο κάθε Μέσο. Τη λίστα αυτή, στην έδωσε το γραφείο τύπου; μίλησες μαζί τους;
3. Εγώ προτείνω το Ράδιο Θεσσαλονίκης και τον Αγγελιαφόρο. Μπορείς να ζητήσεις τη διεύθυνση του Αγγελιαφόρου (του διευθυντή) από την Λίνα και να του γράψεις εκ μέρους μου. Το ίδιο και στο ραδιόφωνο (Διαμαντόπουλος).
4. να μου στείλεις τα κείμενα πριν τα στείλεις.
Καλή συνέχεια.
1. Λείπει η Καρφίτσα και η Δημοκρατία.
2. Σχετικά με τις διευθύνσεις που έχεις στα Μέσα Ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης, να ξέρεις ότι το info γενικά δημιουργεί διάφορες ανασφάλειες. Ποτέ δεν ξέρεις αν πραγματικά θα φτάσει στα χέρια κάποιου αρμόδιου. Καλό θα είναι πάντα να έχουμε ένα όνομα αναφοράς στο κάθε Μέσο. Τη λίστα αυτή, στην έδωσε το γραφείο τύπου; μίλησες μαζί τους;
3. Εγώ προτείνω το Ράδιο Θεσσαλονίκης και τον Αγγελιαφόρο. Μπορείς να ζητήσεις τη διεύθυνση του Αγγελιαφόρου (του διευθυντή) από την Λίνα και να του γράψεις εκ μέρους μου. Το ίδιο και στο ραδιόφωνο (Διαμαντόπουλος).
4. να μου στείλεις τα κείμενα πριν τα στείλεις.
Καλή συνέχεια.
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Κυρία Ιορδανίδου σας ευχαριστούμε! Σας απαντάω με την ίδια αρίθμηση: 1. Θα προστεθούν Καρφίτσα και Δημοκρατία. 2. Δεν εχω επικοινωνησει με το Γραφείο Τύπου. Τα στοιχεία της λίστας τα βρηκα στο διαδίκτυο από την αντίστοιχη σελίδα του κάθε μέσου. Θα μπορούσαμε αν συμφωνείτε να επικοινωνησουμε τηλεφωνικώς με τα μέσα και να ζητήσουμε όνομα υπεύθυνου ή κάποιο email πιο συγκεκριμένο. 3. Σύμφωνη για Αγγελιαφορο και ραδιο Θεσσαλονίκης. Μόλις ετοιμαστεί η επιστολή θα σας την προωθήσουμε για έγκριση. Να επιχειρησουμε να στείλουμε και στις υπόλοιπες διευθύνσεις που θα εχουμε συλλέξει; Νομίζω δεν έχουμε να χάσουμε κάτι, σωστά;
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Ελένη μου, θα σου ΄δώσει η Λίνα το όνομα και το τηλέφωνο του διευθυντή στον Αγγελιοφόρο (δεν θυμάμαι τώρα) και μπορείς να βρεις τον Διαμαντόπουλο ή κάποιον βοηθό του προσωπικά.
Δεν κατάλαβα την τελευταία ερώτηση. Θέλεις να στείλεις την ίδια επιστολή σε όλα τα Μέσα; Δεν το χρειάζεσαι ούτε και είναι σωστό να έχεις πολλούς χορηγούς επικοινωνίας για την ημερίδα μόνο. Ελένη μου, κράτα την όρεξή σου, έρχεται το περιοδικό και τα σεμινάρια. Έχει πολύ δουλειά το μάρκετινγκ, πολύ και σοβαρή.... Εδώ, θα περιοριστούμε σε δυο σεμνές κινήσεις προβολής της ημερίδας μας που θα προσθέσει αξία στο Μεταπτυχιακό και τις δράσεις και πρωτοβουλίες του.
Δεν κατάλαβα την τελευταία ερώτηση. Θέλεις να στείλεις την ίδια επιστολή σε όλα τα Μέσα; Δεν το χρειάζεσαι ούτε και είναι σωστό να έχεις πολλούς χορηγούς επικοινωνίας για την ημερίδα μόνο. Ελένη μου, κράτα την όρεξή σου, έρχεται το περιοδικό και τα σεμινάρια. Έχει πολύ δουλειά το μάρκετινγκ, πολύ και σοβαρή.... Εδώ, θα περιοριστούμε σε δυο σεμνές κινήσεις προβολής της ημερίδας μας που θα προσθέσει αξία στο Μεταπτυχιακό και τις δράσεις και πρωτοβουλίες του.
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Έγινε κανένα πρόβλημα! Νόμιζα ότι χρειαζομασταν παραπάνω γι αυτό σας το ειπα. Οπότε θα προσεγγισουμε Αγγελιαφορο και ραδιο Θεσσαλονίκης για χορηγούς επικοινωνίας της ημεριδας και κρατάμε τη λιστα με τα υπόλοιπα μέσα ενημερωσης μηπως μας χρειαστεί σε κατι αλλο αργότερα.
Guest- Guest
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Ναι, και να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου για ο,τιδήποτε σχετίζεται με λίστες, Μέσα Ενημέρωσης κλπ.
Καλή συνέχεια Ελένη μου, αυτός ο υπέυθυνός σας ζει; πού είναι; τον επιθύμησα να του πείτε....
Καλή συνέχεια Ελένη μου, αυτός ο υπέυθυνός σας ζει; πού είναι; τον επιθύμησα να του πείτε....
Re: Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
με μικρή καθυστερηση...
Πολυ καλη δουλεια με τον ιανο και αψογη η μεταξυ σας συνεργασια.
Ειναι πραγματι απαραιτητη η έγκριση από τον/την project manager οποιουδήποτε κειμένου ή ενέργειας βγαινει προς τα εξω, δεν υπαρχει ομως περιορισμος στις ιδεες/προτασεις οι οποίες μπορούν να αναρτώνται από τον καθενα μας στο φορουμ ή στο trello.
H εκ των προτερων ενημερωση της ομαδας μας, είναι σημαντική για την ευρυθμη λειτουργία της, αλλά όχι με γραφειοκρατική ιεραρχια, γιατι και δεν είναι χρήσιμο/απαραίτητο και θα χρονoτριβεί την εξελιξη οποιασδηποτε αναθεσης και τη γρηγορη ενημερωση όλων όσων ανηκουν στο ινστιτουτο και εμπλεκονται στο προγραμμα. Αλλωστε οι ιδεες ακομη κι αν για οποιοδηποτε λογο δεν προχωρησουν, ενδεχεται να αποτελεσουν χρησιμη παρακαταθηκη για άλλα project, μπορουν να εξελιχθουν απο αλλους ή να αποτελέσουν μαγιά για κατι εντελως καινουριο.
Οσον αφορα την υλοποιηση/προωθηση ή οχι των ιδεων μας υπευθυνος είναι ο project manager.
Ειναι χρησιμο να εχουμε στο μυαλο μας οτι ακόμη βρισκομαστε σε εκπαιδευτικό σταδιο, οποτε παντα μαθαινουμε, αν και η γνωμη μου ειναι οτι η μαθηση είναι συνεχης σε ολα τα πλασια.
Nομίζω ότι όσον αφορά το retreat δε βλέπω κατι αμεσα που να χρειαζεται να γινει. Η προσέγγιση του ΕΟΤ για χαρτες και διαφημιστικα της πολης ενδεχομενως μπορει να γίνει απο εμας καθως δε χρειαζεται ουτε επιστολη, ουτε εμπλοκη του ινστιτουτου απλα επισκεψη στα γραφεια τους.
Αυτό που έχει νόημα είναι η εμπλοκή μας με κάποιο τρόπο, ωστε να αυξηθει η συμμετοχη των φοιτητων, η οποια είναι ακόμη μικρή.
Συνοψιζοντας:
1) πιθανή επαναφορά της πρότασης της Ελένης, αλλά πιο συγκεκριμενης, για χορηγια λεωφορείων για τη μεταφορα από και προς το αεροδρομιο (αεροδρομιο-Περαία, Περαία-αεροδρόμιο)
2) ο ΕΟΤ
3) μία επιστολη/ενημερωση/διαφήμιση των ωφελειων αυτου καθ' αυτού του retreat, που θα ισχυροποιείται από το πρόγραμμα και τους καλεσμενους της ημεριδας, της δυνατότητας επίσκεψης στην πόλη της Θεσσαλονικης και του ψυχαγωγικού, εκτος απο εκπαιδευτικού, χαρακτηρα του event
Πολυ καλη δουλεια με τον ιανο και αψογη η μεταξυ σας συνεργασια.
Ειναι πραγματι απαραιτητη η έγκριση από τον/την project manager οποιουδήποτε κειμένου ή ενέργειας βγαινει προς τα εξω, δεν υπαρχει ομως περιορισμος στις ιδεες/προτασεις οι οποίες μπορούν να αναρτώνται από τον καθενα μας στο φορουμ ή στο trello.
H εκ των προτερων ενημερωση της ομαδας μας, είναι σημαντική για την ευρυθμη λειτουργία της, αλλά όχι με γραφειοκρατική ιεραρχια, γιατι και δεν είναι χρήσιμο/απαραίτητο και θα χρονoτριβεί την εξελιξη οποιασδηποτε αναθεσης και τη γρηγορη ενημερωση όλων όσων ανηκουν στο ινστιτουτο και εμπλεκονται στο προγραμμα. Αλλωστε οι ιδεες ακομη κι αν για οποιοδηποτε λογο δεν προχωρησουν, ενδεχεται να αποτελεσουν χρησιμη παρακαταθηκη για άλλα project, μπορουν να εξελιχθουν απο αλλους ή να αποτελέσουν μαγιά για κατι εντελως καινουριο.
Οσον αφορα την υλοποιηση/προωθηση ή οχι των ιδεων μας υπευθυνος είναι ο project manager.
Ειναι χρησιμο να εχουμε στο μυαλο μας οτι ακόμη βρισκομαστε σε εκπαιδευτικό σταδιο, οποτε παντα μαθαινουμε, αν και η γνωμη μου ειναι οτι η μαθηση είναι συνεχης σε ολα τα πλασια.
Nομίζω ότι όσον αφορά το retreat δε βλέπω κατι αμεσα που να χρειαζεται να γινει. Η προσέγγιση του ΕΟΤ για χαρτες και διαφημιστικα της πολης ενδεχομενως μπορει να γίνει απο εμας καθως δε χρειαζεται ουτε επιστολη, ουτε εμπλοκη του ινστιτουτου απλα επισκεψη στα γραφεια τους.
Αυτό που έχει νόημα είναι η εμπλοκή μας με κάποιο τρόπο, ωστε να αυξηθει η συμμετοχη των φοιτητων, η οποια είναι ακόμη μικρή.
Συνοψιζοντας:
1) πιθανή επαναφορά της πρότασης της Ελένης, αλλά πιο συγκεκριμενης, για χορηγια λεωφορείων για τη μεταφορα από και προς το αεροδρομιο (αεροδρομιο-Περαία, Περαία-αεροδρόμιο)
2) ο ΕΟΤ
3) μία επιστολη/ενημερωση/διαφήμιση των ωφελειων αυτου καθ' αυτού του retreat, που θα ισχυροποιείται από το πρόγραμμα και τους καλεσμενους της ημεριδας, της δυνατότητας επίσκεψης στην πόλη της Θεσσαλονικης και του ψυχαγωγικού, εκτος απο εκπαιδευτικού, χαρακτηρα του event
vasileios.petras- 3rd
- Posts : 13
Join date : 2014-05-10
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
Thu Oct 30, 2014 3:58 pm by dorotheos
» Yearbook και Μάρκετινγκ
Sat Aug 02, 2014 4:17 am by vasileios.petras
» Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Sat Aug 02, 2014 4:10 am by vasileios.petras
» Συντονισμός για τα projects
Thu Jul 24, 2014 11:31 am by Guest
» #Retreat2014
Tue Jul 22, 2014 9:31 am by Guest
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 11:15 pm by Guest
» Groups και Ενώσεις στο Facebook
Mon Jul 14, 2014 8:05 pm by sofia.iordanidou
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 2:34 pm by dorotheos
» Κωδικοί Πιντερεστ ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 3:15 am by dorotheos