Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
2 posters
Page 1 of 1
Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Κωδικοί σελίδας
Password: qaz123@#$
Οδηγίες διαχείρισης -παραγωγής
Διατηρούμε «ζωντανές» τις σελίδες μας με συχνή ανάρτηση δημοσιεύσεων από το ΜΠΣ ή το Ινστιτούτο (αναλόγως ποια σελίδα διαχειριζόμαστε), προώθηση ενδιαφερόντων υλικών από το διαδίκτυο που έχει σχέση με αυτό που κάνουμε, απαντάμε σε σχόλια ή μηνύματα που στέλλονται ή αναρτώνται στις σελίδες. Δημιουργούμε ζωντανές αναρτήσεις με τη χρήση φωτογραφιών (υπάρχουν δωρεάν χρήσιμα εργαλεία διαμόρφωσης φωτογραφιών για το σκοπό αυτό) ή και βίντεο ή γραφικών. Να μην ξεχνάμε το κλισέ ότι μια εικόνα χίλιες λέξεις. Επίσης κάνουμε σωστή χρήση των ετικετών των γνωστών hashtag σε ΟΛΑ τα δίκτυα όταν αναρτούμε- δημοσιεύουμε – προωθούμε υλικό για συγκεκριμένο θέμα ή θεματική κλπ.
Κτίζουμε κοινό (build audience) με τη πρόσθεση (add, follow, add to circle,) ατόμων, γκρουπ, σελίδων, κοινοτήτων (google plus) , καναλιών (youtube) που ενδιαφέρουν τη σελίδα μας (ΜΜΕ, επαγγελματικές ομάδες, κανάλια, άτομα επαγγελματίες του χώρου, γνωστές εταιρίες, γκρουπς). Εξετάζουμε και πως κινούνται παρόμοιες σελίδες (το facebook έχει συγκεκριμένο εργαλείο) και διατηρούμε επαφή με τους ακόλουθους, φίλους κλπ. Προωθούμε υλικό από άτομα ή ομάδες που θέλουμε να διευρύνουμε την επαφή μας αλλά και θεωρούμε ότι θα «βοηθήσουν» είτε στη προώθηση δικών μας αναρτήσεων είτε με την αύξηση του δικού μας κοινού.
Οι σελίδες δεν πρέπει να είναι προφίλ γι αυτό όσες είναι προφίλ να μετατραπούν σε σελίδες (νομίζω μόνο το google plus αφορά αυτό).
Να εξετάσουμε τρόπους προώθησης υλικού που ήδη υπάρχει στη σελίδα που χειριζόμαστε αλλά και στη συγκέντρωση του υλικού που υπάρχει στις σελίδες (πχ youtube)
Δεν αναρτούμε υβριστικά σχόλια και άσχετες αναρτήσεις με τη σελίδα που χειριζόμαστε
Συγκεκριμένες οδηγίες για χρήση των social media στα Έργα που τρέχουν υπάρχουν στις ομάδες Ερωτηματολόγιο και #Retreat2014 στα νήματα οδηγίες για social media
Καλή αρχή και «καλά ταξίδια» στον αχανή αλλά συνάμα τρομερά ενδιαφέρον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης…!!Είμαι στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε..!
Re: Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Καλημέρα σε όλους και όλες. Ευχαριστώ πρώτα από όλα το Βασίλη Μουρδουκούτα για τον οδηγό του και φυσικά το Δώρο που τον μοιράστηκε μαζί μας. Στη σελίδα του google plus έχω κατά νου για αυτή την εβδομάδα 2 πράγματα: Πρώτο, να δημιουργήσουμε ένα event για το retreat. Δεύτερο, να φτιάξουμε ένα βίντεο με μίξη εικόνων και βίντεο από το προηγούμενο retreat μέσω της εφαρμογής της google awesome. Έχω δει ένα παράδειγμα τέτοιου βίντεο από προσωπικά μου αρχεία, αφού λίγες ώρες που είχα τραβήξει φωτογραφίες και βίντεο σε κάποιες οικογενειακές στιγμές, η ίδια η google μου έστειλε μια σύνθεση τους χωρίς να το έχω ζητήσει (;;; !!!!!). Θα πειραματιστώ και θα σας στείλω το "δημιούργημα" μου να μου πείτε τη γνώμη σας...
Guest- Guest
Re: Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
καλησπέρα Δημήτρη, όπως σου ανέφερα και στη συνομιλία μας στο μεήλ οι ιδέες σου έχουν ήδη προωθηθεί στο Βασίλη και αναμένουμε να έχουμε τα "φώτα" του γι αυτές. Είναι καλό όμως, και σωστά το σκέφτηκες να πειραματιστείς, να έχουμε μπροστά μας ολοκληρωμένες προτάσεις για να ευκολύνετε το έργο όλων μας. Μιλάς (για τις φωτογραφίες εννοώ) για τα google effects που βάζει η google πάνω σε φωτογραφίες αλλά νομίζω χρησιμοποιείται μόνο σε φωρογραφίες που έχεις τραβήξει εσύ με το κινητό σου ή αν έχεις συνδέσει τις φωτογραφίες σου (απο κινητό ή και αλλού) με το google backup. Όπως και να χει σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να συμμετέχει και ο content producer του μέσου που χειρίζεσαι δηλ. ο Παντελής, εφόσον η παραγωγή υλικών "πέφτει" κύρια στα χέρια του. Σου παραθέτω επίσης κάποια σημεία, τα οποία δόθηκαν από την κ. Ιορδανίδου και τον Βασίλη, που είναι καίρια σε κάθε πρόταση/ιδέα που καταθέτουμε:
• υπόβαθρο (γενικότερο πλαίσιο, τι αφορά, δεδομένα)
• ζητούμενο (π.χ. δημιουργία καταχώρησης ή δημιουργία facebook post, κλπ.)
• στόχος (σε τι στοχεύει η εν λόγω επικοινωνιακή δράση)
• κοινό στόχος (σε ποιούς απευθυνόμαστε, ποιό είναι το προφίλ τους, ποιά τα χαρακτηριστικά της ζωής, συμπεριφοράς, αναγκών αξιών τους κλπ.)
• σκεπτικό
• περιγραφή ιδέας (καταγραφή της ιδέας, όσο πιο αναλυτικά γίνεται)
Καλη συνέχεια
Re: Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Καλησπέρα και από μένα. Πρώτο, θα ήθελα να διορθώσω τον Δώρο και να του πω ότι ο content producer είναι ο Δημήτρης και εγώ είμαι ο community manager. Επίσης, ως community manager, είχα κάνει μία πρόταση στον Δημήτρη να αλλάζουμε το εξώφυλλο του Google+ (κάθε μήνα) με τα καινούρια εικαστικά για το retreat2014 (αυτά που έχουν πορτοκαλί και μπλε φόντο). Σκέφτομαι αύριο το πρωί να κάνω την πρώτη αλλαγή.
Director Δωρόθεε, είσαι οκ με την παραπάνω πρόταση;
Director Δωρόθεε, είσαι οκ με την παραπάνω πρόταση;
pantelis_marakos- Posts : 3
Join date : 2014-05-11
Re: Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Απολογούμαι για το λάθος αλλά φαίνεται ότι δεν υπήρχε πουθενά ο διαχωρισμός! Στο member list μας δεν υπήρχε ο διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων και το διόρθωσα. Όπως και να χει συμφωνώ με τη συχνή αλλαγή του φόντου, αλλά έχει επιλεγεί το λογότυπο μας και δεν το θεωρώ σωστό να χρησιμοποιούμε διαφορετικά λογότυπα κάθε μήνα ή σε κάθε μέσο να έχουμε διαφορετικά. Τα εικαστικά ήταν προτάσεις για να επιλέξουμε το λογότυπο.
Μπορούμε να αλλάζουμε το φόντο με κάτι σχετικό με το retreat, τη Σαλονίκη, παλιές φωτογραφίες από άλλα ριτριτ και να εναλλάσσονται με το λογότυπο μας. Αυτή είναι η άποψη μου, αν έχετε διαφορετική αντίληψη ή άποψη θα χαρώ να τη συζητήσουμε..!
Μπορούμε να αλλάζουμε το φόντο με κάτι σχετικό με το retreat, τη Σαλονίκη, παλιές φωτογραφίες από άλλα ριτριτ και να εναλλάσσονται με το λογότυπο μας. Αυτή είναι η άποψη μου, αν έχετε διαφορετική αντίληψη ή άποψη θα χαρώ να τη συζητήσουμε..!
Similar topics
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
» Κωδικοί Πιντερεστ ΜΠΣ
» οδηγίες για social media
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
» Κωδικοί Πιντερεστ ΜΠΣ
» οδηγίες για social media
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
Thu Oct 30, 2014 3:58 pm by dorotheos
» Yearbook και Μάρκετινγκ
Sat Aug 02, 2014 4:17 am by vasileios.petras
» Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Sat Aug 02, 2014 4:10 am by vasileios.petras
» Συντονισμός για τα projects
Thu Jul 24, 2014 11:31 am by Guest
» #Retreat2014
Tue Jul 22, 2014 9:31 am by Guest
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 11:15 pm by Guest
» Groups και Ενώσεις στο Facebook
Mon Jul 14, 2014 8:05 pm by sofia.iordanidou
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 2:34 pm by dorotheos
» Κωδικοί Πιντερεστ ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 3:15 am by dorotheos