Yearbook και Μάρκετινγκ
Page 1 of 1
Yearbook και Μάρκετινγκ
Καλησπέρα σας!
Η ομάδα του Μάρκετινγκ σύμφωνα με την περιγραφή του έργου έχει αναλάβει (α) την εύρεση χορηγών για την κάλυψη μέρους του κόστους του Yearbook και (β) τη διερεύνηση της δυνατότητας να διατεθεί το Yeabook σε χαμηλή τιμή.
Έπειτα από συζήτησή μας με τον υπεύθυνό μας Βασίλη Πετρά συνοψίζω:
(α) Προτείνουμε για χορηγούς τον ΙΑΝΟ και τις Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις. Γνωρίζουμε ότι και οι δύο βρίσκονται κοντά στο Πανεπιστήμιο και έχουν στηρίξει δραστηριότητές μας (π.χ. Περιοδικό ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ). Σε περίπτωση που δεν προκύψει συνεργασία μαζί τους θα μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε κάποιον Τραπεζικό Όμιλο ή σε Αεροπορική Εταιρεία. Η ιδέα για εναλλακτικό βιβλιοπωλείο ή εκδοτικό οίκο ίσως να μην είναι αποτελεσματική για λόγους ανταγωνισμού της συνεργασίας μας με ΙΑΝΟ και Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις (δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο ισχύει αυτό το ενδεχόμενο, μια λογική σκέψη παρουσιάζω).
(β) Σχετικά με την τιμολόγηση του Yearbook, η τελική απόφαση εξαρτάται από ένα πλήθος παραγόντων μεταξύ των οποίων είναι:
i) η εύρεση χορηγών
ii) ο αριθμός των αντιτύπων (οι απόφοιτοί μας είναι 42, οπότε ο επιθυμητός μας στόχος ενδέχεται να ξεπερνά αρκετά τα 50 αντίτυπα. Προτείνεται να σταλεί ερωτηματολόγιο μέσω email στους απόφοιτους εάν και κατά πόσο είναι πρόθυμοι να αγοράσουν το yearbook. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσουμε να έχουμε μια πρώτη εικόνα για πιθανή εκδήλωση ενδιαφέροντός εκ μέρους τους. Εναλλακτική ιδέα είναι οι παραγγελίες/προαγορές.)
iii) οι τεχνικές προδιαγραφές της έκδοσης
Η ομάδα του Μάρκετινγκ σύμφωνα με την περιγραφή του έργου έχει αναλάβει (α) την εύρεση χορηγών για την κάλυψη μέρους του κόστους του Yearbook και (β) τη διερεύνηση της δυνατότητας να διατεθεί το Yeabook σε χαμηλή τιμή.
Έπειτα από συζήτησή μας με τον υπεύθυνό μας Βασίλη Πετρά συνοψίζω:
(α) Προτείνουμε για χορηγούς τον ΙΑΝΟ και τις Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις. Γνωρίζουμε ότι και οι δύο βρίσκονται κοντά στο Πανεπιστήμιο και έχουν στηρίξει δραστηριότητές μας (π.χ. Περιοδικό ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ). Σε περίπτωση που δεν προκύψει συνεργασία μαζί τους θα μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε κάποιον Τραπεζικό Όμιλο ή σε Αεροπορική Εταιρεία. Η ιδέα για εναλλακτικό βιβλιοπωλείο ή εκδοτικό οίκο ίσως να μην είναι αποτελεσματική για λόγους ανταγωνισμού της συνεργασίας μας με ΙΑΝΟ και Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις (δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο ισχύει αυτό το ενδεχόμενο, μια λογική σκέψη παρουσιάζω).
(β) Σχετικά με την τιμολόγηση του Yearbook, η τελική απόφαση εξαρτάται από ένα πλήθος παραγόντων μεταξύ των οποίων είναι:
i) η εύρεση χορηγών
ii) ο αριθμός των αντιτύπων (οι απόφοιτοί μας είναι 42, οπότε ο επιθυμητός μας στόχος ενδέχεται να ξεπερνά αρκετά τα 50 αντίτυπα. Προτείνεται να σταλεί ερωτηματολόγιο μέσω email στους απόφοιτους εάν και κατά πόσο είναι πρόθυμοι να αγοράσουν το yearbook. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσουμε να έχουμε μια πρώτη εικόνα για πιθανή εκδήλωση ενδιαφέροντός εκ μέρους τους. Εναλλακτική ιδέα είναι οι παραγγελίες/προαγορές.)
iii) οι τεχνικές προδιαγραφές της έκδοσης
Guest- Guest
Re: Yearbook και Μάρκετινγκ
Έπειτα από παρέμβαση του κυρίου Χατζηθωμά απορρίπτουμε την ιδέα του ερωτηματολογίου (βii) και συνεχίζουμε με επιθετική πολιτική προώθησης του Yearbook.
Guest- Guest
Re: Yearbook και Μάρκετινγκ
Παρακάτω παρουσιάζουμε την επιστολή που θα μπορούσαμε να αποστείλουμε στους χορηγούς που προτάθηκαν στο πρώτο μας post.
Πρόταση χορηγίας για το Yearbook 2013-2014
Αγαπητή/έ κυρία/ε …
Επικοινωνούμε μαζί σας εκ μέρους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΜΠΣ) «Επικοινωνία και νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστήμιου Κύπρου (ΑΠΚΥ), αναφορικά με τη χορηγία του Yearbook 2013-2014, μια έκδοση για τους φοιτητές που αποφοίτησαν κατά τα έτη 2013 και 2014.
Το Yearbook θα εκδοθεί για πρώτη φορά και θα παρουσιάζει φωτογραφίες των αποφοίτων, αλλά και μια μικρή περίληψη για την επαγγελματική και εκπαιδευτική πορεία τους. Επιπλέον θα παρατίθενται σημαντικά γεγονότα, αλλά και προσωπικές, ξεχωριστές στιγμές των φοιτητών από τα χρόνια φοίτησής τους.
Στηρίζοντας την προσπάθειά μας ουσιαστικά επενδύετε σε επαγγελματίες Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας του μέλλοντος. Η έκδοσή του θα αποτελέσει ένα έντυπο βιτρίνας για το ΜΠΣ, αποκαλύπτοντας το υψηλό επίπεδό του, που προσελκύει σημαντικούς επαγγελματίες και ολοκληρωμένες προσωπικότητες και παράλληλα θα εμπνεύσει τους νέους υποψήφιους φοιτητές.
Πέραν τούτου, η χορηγός εταιρεία δείχνει ένα εξαιρετικό κοινωνικό πρόσωπο, μιας και συνεισφέρει σημαντικά σε μια μη κερδοσκοπική ακαδημαϊκή έκδοση.
Για τη χορηγία σας, δίδεται ειδική βεβαίωση δωρεάς, η οποία εξασφαλίζει φορολογικές ελαφρύνσεις. Σε περίπτωση που η χορηγός εταιρεία παρέχει υπηρεσίες αντί χρηματικής συνεισφοράς, ως χορηγία λαμβάνεται η συνολική αξία της προσφοράς.
Παρέχεται επίσης η δυνατότητα διαφημιστικής προβολής εντός της έντυπης έκδοσης, καθώς και αναφορά της χορηγού εταιρείας στο αντίστοιχο ενημερωτικό δελτίου τύπου.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής του Yearbook
…..
Για οποιεσδήποτε πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε στο ….
Ημερομηνία
ΠΡΟΣ
ΠΡΟΣ
Πρόταση χορηγίας για το Yearbook 2013-2014
Αγαπητή/έ κυρία/ε …
Επικοινωνούμε μαζί σας εκ μέρους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΜΠΣ) «Επικοινωνία και νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστήμιου Κύπρου (ΑΠΚΥ), αναφορικά με τη χορηγία του Yearbook 2013-2014, μια έκδοση για τους φοιτητές που αποφοίτησαν κατά τα έτη 2013 και 2014.
Το Yearbook θα εκδοθεί για πρώτη φορά και θα παρουσιάζει φωτογραφίες των αποφοίτων, αλλά και μια μικρή περίληψη για την επαγγελματική και εκπαιδευτική πορεία τους. Επιπλέον θα παρατίθενται σημαντικά γεγονότα, αλλά και προσωπικές, ξεχωριστές στιγμές των φοιτητών από τα χρόνια φοίτησής τους.
Στηρίζοντας την προσπάθειά μας ουσιαστικά επενδύετε σε επαγγελματίες Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας του μέλλοντος. Η έκδοσή του θα αποτελέσει ένα έντυπο βιτρίνας για το ΜΠΣ, αποκαλύπτοντας το υψηλό επίπεδό του, που προσελκύει σημαντικούς επαγγελματίες και ολοκληρωμένες προσωπικότητες και παράλληλα θα εμπνεύσει τους νέους υποψήφιους φοιτητές.
Πέραν τούτου, η χορηγός εταιρεία δείχνει ένα εξαιρετικό κοινωνικό πρόσωπο, μιας και συνεισφέρει σημαντικά σε μια μη κερδοσκοπική ακαδημαϊκή έκδοση.
Για τη χορηγία σας, δίδεται ειδική βεβαίωση δωρεάς, η οποία εξασφαλίζει φορολογικές ελαφρύνσεις. Σε περίπτωση που η χορηγός εταιρεία παρέχει υπηρεσίες αντί χρηματικής συνεισφοράς, ως χορηγία λαμβάνεται η συνολική αξία της προσφοράς.
Παρέχεται επίσης η δυνατότητα διαφημιστικής προβολής εντός της έντυπης έκδοσης, καθώς και αναφορά της χορηγού εταιρείας στο αντίστοιχο ενημερωτικό δελτίου τύπου.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής του Yearbook
…..
Για οποιεσδήποτε πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε στο ….
Guest- Guest
Re: Yearbook και Μάρκετινγκ
καλησπέρα
για το δευτερο project που τρεχει αυτη τη στιγμη αυτο του yearbook, ο κ. Χατζηθωμας θα το ανοιξει σε ολους στο trello, ωστε να ενημερωνομαστε αμεσα και οχι ιεραρχικα και να μπορεσουμε να αναλλαβουμε ενα μεγαλυτερο κομματι που εκ των πραγματων αναλογει στο μαρκετιγκ.
Το yearbook αποτελει και αυτό ένα προιον που πρεπει να πουλήσουμε.
Αρα θα πρέπει να φροντίσουμε αμεσα σε συνεργασία με τα αλλα τμηματα να εχουμε τα βιογραφικα σημειωματα απο τους αποφοιτους. Η συμμετοχη φαινεται να είναι εξαιρετικα μικρή, αυτο σημαινει ότι οι υπολοιποι ή δεν εχουν πειστει για το προιον ή δεν ξερουν τι να γραψουν ή απλα το αμελησαν. Η προσφατη τηλεφωνικη επικοινωνία μαζι τους ίσως αυξησει τη συμμετοχή τους. Όμως με δεδομένο ότι οι 48 αν δεν κανω λάθος απόφοιτοι είναι το βασικό target group μας, πρέπει να στείλουν όλοι, ή εστω σχεδον όλοι, βιογραφικά καθώς αυτό θα αποτελεί και ισχυρη ενδειξη ότι θα το αγοράσουν. Σε αυτό το σημείο ειναι σημαντικό να υπάρχει τουλαχιστον μια ενδεικτική τιμη, κοντα στην πραγματική, ωστε να ξερουμε και εμεις και οι αγοραστες για τι κοστος μιλαμε. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει εικόνα του προιόντος και για να μπορούμε εμεις να το πουλαμε και εκεινοι να το θελουν.
Συνοψιζοντας:
1) αναζήτηση στο διαδικτυο αλλων yearbook ωστε να συμμετεχουμε στη δημιουργία της "συσκευασιας", της εικονας του προιοντος μας
2) συμμετοχη εν γενει στη εικονα του, την εσωτερικη μορφη, το περιεχομενο, τον αριθμο των σελιδων, το εξωφυλλο κλπ
3) συνεργασια με τον project manager του εργου για τη δημιουργια ενός μπουσουλα για το βιογραφικο των αποφοιτων, το υφος του οποιου θα ειναι ελευθερο
4) επιστολή/προωθηση/διαφημιση της αναγκαιοτητας αποκτησης του yearbook από τους αποφοιτους
5) προσφορές από τυπογραφεία, αφουν ολοκληρωθούν τα προηγούμενα και ξερουμε τι ζηταμε και ποσα αντιτυπα (πιθανον 80: 50 οι αποφοιτοι, καμια 10ρια το πανεπιστημιο, 10 για δωρα, 10 οι καθηγητες, ο αριθμος ειναι κατι που θα εγκριθει)
6) επιστολη-προταση προς τον ΙΑΝΟ για χορηγία του γραφιστικού τμήματος με αντάλλαγμα τη διφημιση και την πατροτητα της εκδοσης (αυτο αποτελεσε προταση της κ Ιορδανιδου, αρα εχουμε το οκ)
7) εμπλοκη με τα αλλα τμηματα και συνεργατες του ινστιτουτου καθως είναι παρα πολλά τα παραπάνω, ενώ ο χρόνος (και οι διακοπες μας) τρεχουν, και οφείλουμε ως τμημα μαρκετιγκ να συνεργαστουμε, κινητοποιησουμε και αναθεσουμε κομματια της δουλειας σε αυτους που εχουν τη σχετικη αρμοδιοτητα
Ο λογος σε σας...
Βασίλης
για το δευτερο project που τρεχει αυτη τη στιγμη αυτο του yearbook, ο κ. Χατζηθωμας θα το ανοιξει σε ολους στο trello, ωστε να ενημερωνομαστε αμεσα και οχι ιεραρχικα και να μπορεσουμε να αναλλαβουμε ενα μεγαλυτερο κομματι που εκ των πραγματων αναλογει στο μαρκετιγκ.
Το yearbook αποτελει και αυτό ένα προιον που πρεπει να πουλήσουμε.
Αρα θα πρέπει να φροντίσουμε αμεσα σε συνεργασία με τα αλλα τμηματα να εχουμε τα βιογραφικα σημειωματα απο τους αποφοιτους. Η συμμετοχη φαινεται να είναι εξαιρετικα μικρή, αυτο σημαινει ότι οι υπολοιποι ή δεν εχουν πειστει για το προιον ή δεν ξερουν τι να γραψουν ή απλα το αμελησαν. Η προσφατη τηλεφωνικη επικοινωνία μαζι τους ίσως αυξησει τη συμμετοχή τους. Όμως με δεδομένο ότι οι 48 αν δεν κανω λάθος απόφοιτοι είναι το βασικό target group μας, πρέπει να στείλουν όλοι, ή εστω σχεδον όλοι, βιογραφικά καθώς αυτό θα αποτελεί και ισχυρη ενδειξη ότι θα το αγοράσουν. Σε αυτό το σημείο ειναι σημαντικό να υπάρχει τουλαχιστον μια ενδεικτική τιμη, κοντα στην πραγματική, ωστε να ξερουμε και εμεις και οι αγοραστες για τι κοστος μιλαμε. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει εικόνα του προιόντος και για να μπορούμε εμεις να το πουλαμε και εκεινοι να το θελουν.
Συνοψιζοντας:
1) αναζήτηση στο διαδικτυο αλλων yearbook ωστε να συμμετεχουμε στη δημιουργία της "συσκευασιας", της εικονας του προιοντος μας
2) συμμετοχη εν γενει στη εικονα του, την εσωτερικη μορφη, το περιεχομενο, τον αριθμο των σελιδων, το εξωφυλλο κλπ
3) συνεργασια με τον project manager του εργου για τη δημιουργια ενός μπουσουλα για το βιογραφικο των αποφοιτων, το υφος του οποιου θα ειναι ελευθερο
4) επιστολή/προωθηση/διαφημιση της αναγκαιοτητας αποκτησης του yearbook από τους αποφοιτους
5) προσφορές από τυπογραφεία, αφουν ολοκληρωθούν τα προηγούμενα και ξερουμε τι ζηταμε και ποσα αντιτυπα (πιθανον 80: 50 οι αποφοιτοι, καμια 10ρια το πανεπιστημιο, 10 για δωρα, 10 οι καθηγητες, ο αριθμος ειναι κατι που θα εγκριθει)
6) επιστολη-προταση προς τον ΙΑΝΟ για χορηγία του γραφιστικού τμήματος με αντάλλαγμα τη διφημιση και την πατροτητα της εκδοσης (αυτο αποτελεσε προταση της κ Ιορδανιδου, αρα εχουμε το οκ)
7) εμπλοκη με τα αλλα τμηματα και συνεργατες του ινστιτουτου καθως είναι παρα πολλά τα παραπάνω, ενώ ο χρόνος (και οι διακοπες μας) τρεχουν, και οφείλουμε ως τμημα μαρκετιγκ να συνεργαστουμε, κινητοποιησουμε και αναθεσουμε κομματια της δουλειας σε αυτους που εχουν τη σχετικη αρμοδιοτητα
Ο λογος σε σας...
Βασίλης
vasileios.petras- 3rd
- Posts : 13
Join date : 2014-05-10
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
Thu Oct 30, 2014 3:58 pm by dorotheos
» Yearbook και Μάρκετινγκ
Sat Aug 02, 2014 4:17 am by vasileios.petras
» Το Μάρκετινγκ στο #Retreat2014
Sat Aug 02, 2014 4:10 am by vasileios.petras
» Συντονισμός για τα projects
Thu Jul 24, 2014 11:31 am by Guest
» #Retreat2014
Tue Jul 22, 2014 9:31 am by Guest
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 11:15 pm by Guest
» Groups και Ενώσεις στο Facebook
Mon Jul 14, 2014 8:05 pm by sofia.iordanidou
» Κωδικοί- οδηγίες χρήσης σελίδων ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 2:34 pm by dorotheos
» Κωδικοί Πιντερεστ ΜΠΣ
Mon Jul 14, 2014 3:15 am by dorotheos